Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Harmancık’ta ‘Orman Benim’ etkinliği düzenlendi

Bursa’nın Harmancık ilçesinde, Tarım ve Orman Bakanlığınca ülke genelinde orman yangınlarının önlenmesi için düzenlenen “Orman Benim” etkinliği gerçekleştirildi.

Bursa'nın Harmancık ilçesinde, Tarım ve Orman Bakanlığınca ülke genelinde orman

Harmancık Orman İşletme Şefliğince Karaca Göleti’nin çevresindeki ormanlık alanda düzenlenen etkinlikte, Orman İşletme Şefi Leyla Koca, çöp poşeti ve eldiven dağıtarak, kampanya hakkında bilgi verdi.

Yangına yol açabilecek atıkları toplayan katılımcılara semaverde çay ve kek ikram edildi.

Harmancık Belediye Başkanı Haşim Ali Arıkan, ormanın güzelliklerini doyasıya yaşamak, bu güzellikleri gelecek nesillere aktarmak için düzenlenen kampanya için İşletme Şefliğine ve katılan herkese teşekkür etti.

AA 20240503 34448909 34448907 HARMANCIKTA ORMAN BENIM ETKINLIGI DUZENLENDI


Avatar Seç KAPAT
Bursa’da park halindeki kamyonda yangın çıktı. Yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle
Sıradaki Haber Bursa’da korku dolu anlar! Alevlere teslim oldu