Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Harmancık’taki yeni yangınla ilgili Başkan Bozbey’den açıklama

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, Harmancık’taki yeni orman yangını hakkında açıklama yaptı.

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, Harmancık'taki yeni orman yangını

Başkan Bozbey’in sosyal medya hesabından yaptığı paylaşım şöyle:

Harmancık’ta soğutma çalışmaları sürerken maalesef Meyran mevkiinde daha önce yanmayan bir alanda yeniden alevler yükseldi. Ekiplerimiz yanan bölgeye hızlıca ulaşarak müdahalelerini sürdürüyorlar. Temennimiz bölgeyi hızlıca söndürmek. Çalışma arkadaşlarımıza kolaylıklar diliyorum.


Avatar Seç KAPAT
Olay Gazetesi Yazarı Ahmet Emin Yılmaz, İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile Bursa
Sıradaki Haber Türkiye’de ilk! O da Bursa’da…