Hüseyin Özdilek’ten OLAY Medya’ya ziyaret

Özdilek Holding Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Özdilek, OLAY Medya’yı yeni yerinde ziyaret edip İcra Kurulu Başkanı Mehmet Ali İnan ve köşe yazarlarıyla bir araya geldi…

Hüseyin Özdilek’ten OLAY Medya’ya ziyaret

AYŞEGÜL GÜRAL AKTÜRK

Özdilek Holding Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Özdilek, Olay Medya’yı hayırlı olsun ziyaretinde bulundu. Olay Medya İcra Kurulu Başkanı Mehmet Ali İnan tarafından kabul edilen Özdilek, daha sonra Olay Medya Danışmanı İsmail Öztat ve köşe yazarlarıyla bir araya geldi.

Pandemi sürecinde kayıt içinde olmanın önemine işaret eden Özdilek, kayıt dışı firmaların devletin hiçbir desteğinden yararlanamadığını belirtti.

Türkiye yüzde 6 gelişmeden işsizliğe çare bulunamayacağını ifade eden Hüseyin Özdilek, ‘’Ülkenin yüzde 6 gelişebilmesi için tarımda, sanayide, hizmet sektöründe organize olmak mecburiyetindeyiz. Kayıt içinde olmalıyız. Bu ülkede girişimcilerin artması lazım. Herkes mücadele içinde olmalı” dedi.

Dünyada ekonomik bir savaş olduğunu dile getiren Özdilek, herkesin bu savaşın içinde yerini almak zorunda olduğunu vurguladı. Özdilek, ‘’Dünya ekonomisinin yüzde 1’ine sahibiz. Refahı artırmanın tek yolu katma değeri yüksek malları üretmekten geçiyor. Başka çaresi yok” diye konuştu.

Yılda 7-8 bin ton üretim yaptıklarını anlatan Hüseyin Özdilek, Türkiye şartlarına göre havlu üretiminde en büyük kapasitenin kendi firmalarında olduğunu belirtti. Türkiye’de yılda 60 bin ton havlu üretimi yapıldığını ifade eden Özdilek, bunun güzel bir durum olduğunu söyledi. Hüseyin Özdilek, ‘’Özdilek, 350 milyon lira vergi, 400 milyon lira işçilik ödüyor. 8 bin kişi istihdam ediyor. Her şey kayıt içinde. Dolayısıyla Özdilek dersini çalışıyor. Kuruşuna kadar vergisini vermekten de mutluluk duyuyor” dedi.

Perakendedeki yer seçimleriyle ilgili de konuşan Özdilek, şunları kaydetti: ‘’Müşteriye nitelikli hizmet vermeyi amaçlarsan, müşteri senin için kasabını da yolunu da değiştirir. Yanındaki yerden alışveriş yapmaz, senden alışveriş yapar. Ancak farkı meydana getireceksin. Fark koyamıyorsan hatayı müşteride değil, kendinde ara. Rekabet içinde rakipten farklı bir şey ortaya koyamıyorsan müşteri sana gelmez.”

HABERİ PAYLAŞ
ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X