Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

İlk pancar avansı ödendi

Susurluk Şeker Fabrikası, üretim sözleşmesi yapan pancar ekicilerine birinci çapa avanslarını ödedi.

Susurluk Şeker Fabrikası, üretim sözleşmesi yapan pancar ekicilerine birinci çapa

GÜRHAN ADANA

Yenişehirli çiftçilere verilen pancar kotasına göre ton başına 13 TL üzerinden avanslar banka hesaplarına aktarıldı. Yenişehir Ziraat Odası Başkanı, Eskişehir Pancar Ekicileri Kooperatifi Yönetim Kurulu Üyesi Sadi Aktaş, ‘Pancar avansları çapa, sulama ve söküm adı altında yılda 3 kez ödeniyor.

Bu avansların, eylül ayının ilk haftasındaki hasada değin ödemeleri tamamlanmış oluyor. Avanslar çiftçinin teslim ettiği pancar bedellerinden düşülüyor’ dedi.

Susurluk Şeker Fabrikası’nın bu yıl Bursa bölgesinden toplam 350 bin ton şekerpancarı alımı yapacağını anlatan Aktaş, ‘Bu kotanın 85 bin tonluk bölümü Yenişehir’e verildi’ dedi.


Avatar Seç KAPAT
Bursa Büyükşehir Belediye Meclisi’nde kentin altyapı, üstyapı ve vizyon projelerinde
Sıradaki Haber Bursa’nın çehresini değiştirecek projeler için 1 milyar TL’lik kredi