Junioshow’a 24 bin ziyaretçi

Bursa’da 13-17 Ocak tarihleri arasında gerçekleştirilen ve bebe çocuk giyimindeki yeniliklerin sergilendiği fuar, ilgi gördü. 44 ülkeden gelen 24 bin ziyaretçi, sektörün geleceğine yönelik umutları artırdı.

Junioshow’a 24 bin ziyaretçi

Bursa Bebe Çocuk Hazır Giyim ve Çocuk İhtiyaçları Fuarı (Junioshow), beklentileri aşarak kapılarını kapadı.

Türkiye bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörü, Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) öncülüğünde BEKSİAD ve TÜYAP Bursa Fuarcılık AŞ işbirliği ve Ekonomi Bakanlığı, Bursa Büyükşehir Belediyesi, KOSGEB, BEBKA ve UTİB destekleriyle yeni nesil bir fuarı hayata geçirmenin gururunu yaşıyor. Bursa’dan dünyaya ihracat yapan, tasarım odaklı üretim anlayışı ve kalitesi ile adından söz ettiren sektör, Junioshow ile yeni bir vizyon kazandı. Bursa Uluslararası Fuar ve Kongre Merkezi’nde 13 Ocak 2016 tarihinde Bursa protokolünün katılımıyla kapılarını ziyaretçilerine açan fuar, 17 Ocak Pazar günü akşamına kadar çok sayıda yerli ve yabancı iş profesyonelini ağırladı. Program boyunca BTSO’nun kente kazandırdığı Ur-Ge projesi kapsamında Ekonomi Bakanlığı’nın destekleriyle Rusya, İran, Ukrayna, ABD, İngiltere gibi 30’u aşkın ülkeden profesyonel alım heyetleri sektör temsilcileriyle ikili iş görüşmeleri gerçekleştirdi. Yeni konsepti ve dolu dizgin etkinlik takvimi ile sektör temsilcilerinin beklentilerini karşılayan fuar, ‘Genç Tasarımcılar Yarışması’, ‘Trend Sohbetleri’ ve ‘Junio Defile’ programları ziyaretçilerden de tam not aldı.

 

GÜÇLÜ İŞ BAĞLANTILARI

BTSO Başkanı İbrahim Burkay, Bursa’nın bir endüstri ve üretim şehri olduğunu belirterek, fuar organizasyonlarının üretilen değerlerin pazarlanmasına önemli katkılar sağladığını söyledi. Bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörünün yüzde 80’ini Bursalı firmaların karşıladığına dikkati çeken Burkay, organizasyon sayesinde farklı kıtalardan alım heyetlerinin sektör temsilcileri ile buluştuğunu vurguladı. Rusya ve Türkiye arasındaki siyasi gerginliğe rağmen Rus firmalarının fuara katılarak, siparişler verdiğini hatırlatan Burkay, Junioshow sayesinde Afrika, Ortadoğu ve Avrupa ülkeleri ile iş bağlantılarının güçlendiğini vurguladı.

FİRMALARA VİZYON KAZANDIRDI

BTSO olarak Bursa’yı fuarcılıkta önemli bir merkez yapma konusunda kararlı adımlarını sürdürdüklerini ifade eden Burkay, “Bebe ve çocuk konfeksiyonu sektöründe lider olan Bursa’mız yeni bir fuarı daha kazandı. Böyle bir organizasyonu yaparken bizim çıkış noktamız BEKSİAD ile oluşturduğumuz Ur-Ge projesi oldu. Fuarlarla birlikte farklı bir vizyona kavuşan firmalarımız, yeni dönemde tasarımsal bakış açısına sahip olacak. Üretimin merkezi Bursa’mızın, modanın ve tasarımın da merkezi haline gelmesini hedefliyoruz. Bursa’mızın geleceğini moda ve tasarımla şekillendirdiğimiz bu süreçte projelerimize destek sağlayan ve fuarın katılımcısı olan tüm firmalarımızı kutluyorum.”

ÖRNEK İŞBİRLİĞİ

BEKSİAD Başkanı Halil Atalay, sektör için 11 yıl önce bir salonda gerçekleştirilen fuarın BTSO liderliğinde yeni bir vizyonla daha nitelikli olarak Bursa’ya kazandırıldığını belirtti. Geçtiğimiz yıllarda 1 salonda yapılan ve yeterli ilgi görmeyen fuarın Junioshow adı ile tekrar hayat bulduğunu kaydeden Atalay, “Firmalarımızın hepsi fuardan memnun kaldı. Gerçek alıcılar bu fuarda buluştu. BTSO, Türkiye’de örnek bir işbirliğine imza attı” diye konuştu.

MARKA DEĞERİNİ BİR KEZ DAHA ORTAYA KOYDU

TÜYAP Bursa Fuarcılık Genel Müdürü İlhan Ersözlü, BTSO liderliğinde sektörün merakla beklediği fuarın çok sayıda iş profesyonelinin yoğun ilgisini gördüğünü söyledi. 150’nin üzerinde firmanın katıldığı fuarı değerlendiren Ersözlü, şunları kaydetti: “Bebe ve çocuk sektörünün kalbinin attığı Bursa’da hayata geçen Junioshow, kentin sektördeki potansiyeline dikkati çekti. Çok sayıda üretici ve ihracatçı katılımcı, binlerce modelini aynı mimari proje ile hazırlanan dekor stantlarda ziyaretçilere sundu. 4 salonda 20 bin metrekarelik platformda kurulan fuar, ziyarete açık kaldığı 5 gün boyunca 44 ülkeden 23 bin 948 kişi tarafından ziyaret edilerek sektör ticaretine büyük hareket sağladı. Fuarın, Bursa ürünlerinin kalitesini, çeşitlerini ve marka değerini bir kez daha ortaya koydu.”

HABERİ PAYLAŞ
ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X