Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Kuzey Kore, Dünya Kupası elemelerinden çekildi

2022 FIFA Dünya Kupası Asya Elemeleri’nin ikinci turunda mücadele eden Kuzey Kore, organizasyondan çekilme kararı aldı.

2022 FIFA Dünya Kupası Asya Elemeleri'nin ikinci turunda mücadele eden

Asya Futbol Konfederasyonundan (AFC) yapılan açıklamada, Kuzey Kore’nin elemelerden çekildiği ve konunun FIFA’ya iletildiği belirtildi.

Kuzey Kore’nin kararına ilişkin gerekçe açıklanmazken, Güney Kore medyası yeni tip koronavirüs (COVID-19) salgını nedeniyle böyle bir adım atıldığını yazdı.

Asya Elemeleri’nin ikinci turundaki H Grubu’nda Güney Kore, Türkmenistan, Lübnan ve Sri Lanka ile mücadele eden Kuzey Kore, 4. sırada yer alıyordu.

Kuzey Kore, sporcularını COVID-19 salgınından korumak amacıyla 2020 Tokyo Olimpiyatları’na da katılmayacağını duyurmuştu.

AA


Avatar Seç KAPAT
Teknik direktör Fatih Terim, A Milli Takım'ın Dünya Kupası serüvenini
Sıradaki Haber Fatih Terim’den çarpıcı A Milli Takım yorumu