Limak Uludağ’dan OLAY Medya’ya ziyaret…

Koronavirüs salgını döneminde çağrı merkezlerinin hareketlendiğini kaydeden Limak Uludağ Genel Müdürü Aytac, vatandaşların bu süreçte online işlemlere ilgisinin de 4 kat arttığını vurguladı.

Limak Uludağ’dan OLAY Medya’ya ziyaret…
HABERİ PAYLAŞ

AYŞEGÜL GÜRAL AKTÜRK

Limak Enerji Uludağ Elektrik Genel Müdürü Ali Erman Aytac, Covid-19 döneminde online işlemlerin payının yüzde 5’den yüzde 20’ye çıktığını söyledi.
Aytac, dün Olay Medya’yı ziyaret etti. Buradaki konuşmasında şirketin pandemi sürecindeki durumuna ilişkin değerlendirmelerde bulunan Aytac, müşteri işlem merkezinin salgın boyunca açık olarak hizmet verdiğini belirtti. Söz konusu dönemde çağrı merkezinin yüzde 80’ini evden çalışabilir duruma getirdiklerini vurgulayan Aytac, ‘’Yoğun çalışan bir kurum olmamıza rağmen çok şükür hiç vakamız olmadı. Kurumumuzda düzenli olarak dezenfektan çalışmaları yapıldı. Oturma düzenimiz değişti” dedi.

TÜM İŞLEMLER YAPILABİLİYOR

Şirketin çağrı merkezlerinin bu süreçte hareketlendiğini dile getiren Aytac, online işlem sisteminde 5’inci yıla girdiklerini ifade etti. Sadece fatura tahsilatı yapan diğer birçok kurumun aksine Limak Uludağ’ın sitesinde tüm abonelik işlemlerinin merkeze gelmeden yapılabildiğini anlatan Aytac, ‘’Sitemizde fatura ödeme dahil her işlem yapılabiliyor. Beş yıldır işlem hacmimiz yüzde 4-5 seviyesindeydi. Covid-19 döneminde sadece bir ayda online işlemlerimiz yüzde 20 civarına ulaştı. Yaklaşık 4 kat artış görüldü. Yasaklar kalkınca bir miktar gerileme oldu tabi ama hala yüzde 10’lar civarındayız. Çok da bir düşüş yaşanmadı” diye konuştu.

TAKSİTLE ÖDEME İMKANI

Salgın sürecinde elektrik kesim işlemlerini durdurduklarına dikkati çeken Ali Erman Aytac, ‘’Bu süreçte abonelerimize taksitle ödeme imkanı sunduk. 5 bin liranın altında borcu bulunanlara 3 taksit şeklinde ödeme kolaylığı sağladık. 5 bin liranın üzerindeki borçlar için de ödeme planı oluşturuldu” dedi. Bir çok işyerinin aylarca kapalı kaldığını hatırlatan Aytac, tahsilatlarda yüzde 10’lara varan gerileme yaşandığını anlattı. Aytac, sanayi bölgelerinde ödemelerin bir şekilde döndüğünü ancak ticari işletmeler ve meskenlerde aksamalar olduğunu kaydetti.

KESİLMEZ KODU VERİLİYOR

Yaşadığı sağlık probleminden dolayı elektrikle çalışan cihazı bulunan kişilerin kendilerine başvuru yapması gerektiğine işaret eden Aytac, şöyle devam etti: ‘’Bu tür durumlarda ‘kesilmez’ kodu koyuyoruz. Kuruma başvuru yapılmadığı takdirde bizim evlerin içini bilme şansımız yok.”

HABERİ PAYLAŞ
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X