Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Milli futbolcu ikinci kez korona oldu!

Fransa Birinci Futbol Ligi (Ligue 1) takımlarından Lille’de forma giyen milli futbolcu Yusuf Yazıcı, ikinci kez yeni tip koronavirüse (Kovid-19) yakalandı.

Fransa Birinci Futbol Ligi (Ligue 1) takımlarından Lille'de forma giyen

Lille Kulübünün sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, Yusuf Yazıcı’nın Kovid-19 testinin pozitif çıktığı bildirildi.

Açıklamada, milli futbolcunun belirli sağlık protokolü çerçevesinde kendisini izole ettiği belirtildi.

Yusuf Yazıcı, ocak ayında da Kovid-19’a yakalanmış ve hastalığı atlatmıştı.

Lille, ligin 31. haftasında bugün deplasmanda Paris Saint-Germain (PSG) ile karşılaşacak.

Lille Teknik Direktörü Christophe Galtier, dün düzenlediği basın toplantısında, takımda forma giyen diğer milli futbolculardan Zeki Çelik’in de Kovid-19’a yakalandığını, futbolcunun Türkiye’den henüz dönmediğini ve izolasyonda olduğunu aktarmıştı.


Avatar Seç KAPAT
Dünya Kupası'nda turnuvalar geçiyor ama bazı gelenekler renklenerek devam ediyor.
Sıradaki Haber Dünya Kupası’nda moda yine değişmedi: İkonik saç akımına milliler de katıldı