Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Milli takımda korkulan oldu! 15’e çıktı

Milli takımda koronavirüs testi pozitif çıkan 14 oyuncuya ek Feyenoord forması giyen Orkun Kökçü’nün de testi pozitif çıktı. Böylece Covid-19’lu oyuncu sayısı 15’e yükseldi.

Milli takımda koronavirüs testi pozitif çıkan 14 oyuncuya ek Feyenoord

Milli takımdaki koronavirüs testi pozitif çıkan oyuncular kervanına Orkun Kökçü’de katıldı.

Milli oyuncu Twitter hesabından yaptığı paylaşımla PCR testinin pozitif sonuçlandığını açıkladı.

Kökçü paylaşımında, “Maalesef koronatestim pozitif çıktı. Umuyorum en kısa zamanda iyileşip sahalara döneceğim” ifadelerini kullandı.


Avatar Seç KAPAT
Karacabey Belediyespor Başkanı Ekrem Senal, ilçenin ileri gelenlerine çağrı yaparak
Sıradaki Haber 2.Lig’deki Bursa kulübü satılık mı? Başkan Senal’dan hodri meydan