Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Osmangazili atlet gümüş madalya kazandı

Osmangazi Belediyespor Atletizm Takımı sporcularından Enes Cankaya, Nurullah İvak Atmalar Şampiyonası’nda gümüş madalyanın sahibi oldu.

Osmangazi Belediyespor Atletizm Takımı sporcularından Enes Cankaya, Nurullah İvak Atmalar

Türkiye Atletizm Federasyonu (TAF) tarafından bu yıl 27’ncisi düzenlenen Nurullah İvak Atmalar Şampiyonası, Atıcılar Olimpik Atletizm Stadyumu’nda sona erdi.

Kıyasıya mücadelelerin yaşandığı müsabaka, 130 sporcunun katılımıyla gerçekleşti. Rakipleri karşısında üstün performans sergileyen Osmangazili Enes Cankaya, 55 metrelik disk atışı ile ikincilik kürsüsüne çıktı.

Büyük mutluluk yaşayan Cankaya, gelecek müsabakalarda iddiasını koruyacağını söyledi.

Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, sporcu ve antrenörünü tebrik ederek, başarılarının devamını diledi.


Avatar Seç KAPAT
Karacabey Belediyesi tarafından 7-8-9 Temmuz tarihlerinde Karaca Park Spor Tesisleri'nde
Sıradaki Haber Bursa Karacabey’de yazın en büyük buluşması