Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Osmangazili atletler hız kesmedi

Osmangazi Belediyespor Atletizm Takımı sporcuları, Bursa’da düzenlenen Turkcell U20 Türkiye Şampiyonası’nda göz doldurdu. Rakipleri karşısında üstün performans sergileyen genç atletler, müsabakadan altın, gümüş ve bronz madalya ile ayrıldı.

Osmangazi Belediyespor Atletizm Takımı sporcuları, Bursa’da düzenlenen Turkcell U20 Türkiye

Türkiye Atletizm Federasyonu tarafından düzenlenen Turkcell U20 Türkiye Şampiyonası’na Bursa ev sahipliği yaptı. Atıcılar Olimpik Atletizm Stadyumu’nda toplam 660 sporcunun katılımıyla gerçekleşen müsabakaya Osmangazi Belediyespor’un genç yıldızları damga vurdu. Disk atma kategorisinin yeni rekortmeni Enes Çankaya, başarılarına bir yenisini daha ekleyerek birinci oldu.

Bunun yanı sıra yüksek atma kategorisinde boy gösteren Eyüp Sabri Aydın ikincilik, disk atma kategorisinde mücadele eden Emre Çiftçi ise üçüncülük kürsüsüne çıktı. Büyük mutluluk yaşayan Osmangazili atletler, ayrıca Balkan Gençler Şampiyonası’nda mücadele etmeye hak kazandı.


Avatar Seç KAPAT
Sporun ve gençlerin gelişimine yönelik yatırımlarını sürdüren Osmangazi Belediyesi’nin ev
Sıradaki Haber Bursa’da sporun kalbi Sukaypark’ta attı