Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Osmangazili atletten altın madalya

Osmangazi Belediyespor Atletizm Takımı sporcularından Emre Çiftçi, Kütahya’da düzenlenen Spor Toto Türkiye U18 Şampiyonası’nda çekiç atma kategorisinde birinci oldu.

Osmangazi Belediyespor Atletizm Takımı sporcularından Emre Çiftçi, Kütahya’da düzenlenen Spor

Türkiye Atletizm Federasyonu (TAF) tarafından Kütahya’da düzenlenen Spor Toto Türkiye U18 Şampiyonası’na, Osmangazi Belediyespor’un başarılı atleti damga vurdu.

Binlerce sporcunun boy gösterdiği turnuvada Emre Çiftçi, çekiç atma kategorisinde 66.82 derecesiyle altın madalyanın sahibi oldu. Bunun yanı sıra Çiftçi, gelecek ay Sırbistan’da gerçekleşecek Balkan U18 Şampiyonası’nda ülkemizi temsil etmeye hak kazandı.

Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, altyapının meyvelerini almaktan büyük mutluluk duyduğunu belirterek sporcu ve antrenörünü kutladı.


Avatar Seç KAPAT
Sırbistan'da düzenlenen 2026 CMAS Serbest Dalış Havuz Dünya Şampiyonası'nda mücadele
Sıradaki Haber Milli sporculardan 14 madalya