Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Osmangazili badmintoncudan altın madalya

Osmangazi Belediyespor Badminton Takımı sporcularından Veysel Taşdemir, Ankara’da düzenlenen 17 Yaş Altı Türkiye Badminton Şampiyonası’na damga vurdu.

Osmangazi Belediyespor Badminton Takımı sporcularından Veysel Taşdemir, Ankara’da düzenlenen 17

Türkiye Badminton Federasyonu’nun 2023 yılı faaliyet programında yer alan 17 Yaş Altı Türkiye Badminton Şampiyonası, kıyasıya mücadelelere sahne oldu. Olimpiyat Hazırlık Merkezi’nde toplam 762 sporcunun katılımıyla gerçekleşen turnuvada Osmangazili Veysel Taşdemir göz doldurdu. Rakipleri karşısına çift erkekler kategorisinde çıkan genç yıldız, sergilediği üstün performans ile şampiyonluk kürsüsüne oturdu.

Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, Bursa’yı başarıyla temsil eden sporcu ile antrenörünü yürekten kutladı.


Avatar Seç KAPAT
İnegöl Belediyespor sporcusu Emre Doğan, spor tırmanışın en prestijli organizasyonlarından
Sıradaki Haber İnegöl Belediyesporlu sporcu Dünya Kupası’nda Türkiye için yarıştı