Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Osmangazili badmintoncular yeniden zirvede

Osmangazi Belediyespor Badminton Takımı sporcuları, Okullar Arası Gençler Grup Şampiyonası’nda zirveye çıktı.

Osmangazi Belediyespor Badminton Takımı sporcuları, Okullar Arası Gençler Grup Şampiyonası’nda

Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından Didim’de düzenlenen Okullar Arası Gençler Grup Şampiyonası, kıyasıya mücadelelere sahne oldu.

Türkiye’nin çeşitli illerinden toplam 105 sporcunun ter döktüğü turnuvada Tophane Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi adına boy gösteren Osmangazi Belediyespor’un başarılı raketleri göz doldurdu. Rakipleri karşısında üstün performans sergileyen genç sporcular, birincilik kürsüsüne çıktı.

7 kez okul sporlarında şampiyon olmanın mutluluğunu yaşayan Osmangazili yıldızlar, gelecek müsabakalarda iddialarını koruyacaklarını söyledi. Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar da sporcu ve antrenörlerini tebrik ederek, başarılarının devamını diledi.


Avatar Seç KAPAT
Sırbistan'da düzenlenen 2026 CMAS Serbest Dalış Havuz Dünya Şampiyonası'nda mücadele
Sıradaki Haber Milli sporculardan 14 madalya