Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Osmangazili judocu madalya ile döndü

Osmangazi Belediyespor Judo Takımı sporcularından Kadriye Çakır, Uluslararası Judo Turnuvası’nda göz doldurdu.

Osmangazi Belediyespor Judo Takımı sporcularından Kadriye Çakır, Uluslararası Judo Turnuvası’nda

Türkiye Judo Federasyonu tarafından Kocaeli’nde düzenlenen Uluslararası Judo Turnuvası, kıyasıya mücadelelere sahne oldu.

15 ülke ve 18 ilden toplam 1123 sporcunun tatamiye çıktığı turnuvaya Osmangazi Belediyespor’un başarılı judocusu damga vurdu.

57 kilogramda rakipleri karşısına çıkan Kadriye Çakır, üçüncülük elde ederek Bursa’ya bronz madalya ile döndü.

Büyük mutluluk yaşayan genç sporcu, gelecek müsabakalarda iddiasını koruyacağını vurguladı.


Avatar Seç KAPAT
Sporun ve gençlerin gelişimine yönelik yatırımlarını sürdüren Osmangazi Belediyesi’nin ev
Sıradaki Haber Bursa’da sporun kalbi Sukaypark’ta attı