Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Osmangazili taekwondocudan bronz madalya

Osmangazi Belediyespor Taekwondo Takımı sporcularından Şevval Melek Kambur, Liseler Arası Türkiye Gençler Taekwondo Şampiyonası’nda bronz madalyanın sahibi oldu.

Osmangazi Belediyespor Taekwondo Takımı sporcularından Şevval Melek Kambur, Liseler Arası

Antalya Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından Alanya’da düzenlenen Liseler Arası Türkiye Gençler Taekwondo Şampiyonası’nda kıyasıya mücadeleler yaşandı.

Toplam 320 sporcunun ter döktüğü müsabakada 55 kilogramda boy gösteren Osmangazili Şevval Melek Kambur, üçüncülük kürsüsüne çıkmayı başardı.

Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, rakipleri karşısında gösterdiği üstün performanstan dolayı genç sporcuyu kutladı. Büyük mutluluk yaşayan Kambur ise gelecek müsabakalarda iddiasını koruyacağını vurguladı.


Avatar Seç KAPAT
Milli tenisçi Zeynep Sönmez, tek kadınlar kategorisinde katıldığı Eastbourne Açık'ın
Sıradaki Haber Zeynep Sönmez, Eastbourne Açık’ta çeyrek finale çıktı