Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Osmangazili taekwondocudan gümüş madalya

Osmangazi Belediyespor Taekwondo Takımı sporcularından Şevval Melek Kambur, Muğla’da düzenlenen Gençler Türkiye Taekwondo Şampiyonası’nda gümüş madalya kazandı.

Osmangazi Belediyespor Taekwondo Takımı sporcularından Şevval Melek Kambur, Muğla’da düzenlenen

Türkiye Taekwondo Federasyonu’nun 2022 yılı faaliyet programında yer alan Gençler Türkiye Taekwondo Şampiyonası, kıyasıya mücadelelere sahne oldu.

73 ilden yaklaşık 3 bin sporcunun boy gösterdiği müsabakaya Osmangazi Belediyespor’un başarılı taekwondocusu damga vurdu.

55 kilogramda tatamiye çıkan Şevval Melek Kambur, rakipleri karşısında üstün performans sergileyerek gümüş madalya kazandı.

Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, genç sporcu ile antrenörünü başarılarından dolayı tebrik etti.

Tekvando Şampiyona 5


Avatar Seç KAPAT
Sporun ve gençlerin gelişimine yönelik yatırımlarını sürdüren Osmangazi Belediyesi’nin ev
Sıradaki Haber Bursa’da sporun kalbi Sukaypark’ta attı