Otomotiv ‘Gladyatörleri’ belli oldu

Otomotiv sektörünün “Gladyatörleri” belli oldu.

Otomotiv ‘Gladyatörleri’ belli oldu

Otomotiv Distribütörleri Derneği’nin (ODD) markaların satış ve iletişim başarılarını ödüllendirmek ve sektöre yeni bir hareket ve mücadele ruhu katmak amacıyla organize ettiği ODD Satış ve İletişim Ödülleri’nde, toplam 18 daldaki ödüller sahiplerini buldu.

İşte o gladyatörler:

”Satış Ödülleri, En Hızlı Büyüyen Hafif Ticari Araç Markası: Mitsubishi, En Hızlı Büyüyen Otomobil Markası: DS, En Çok Satılan Hafif Ticari Araç Modeli: Ford Transit, En Çok Satılan Otomobil Modeli: Fiat Egea, En Çok Satılan Hafif Ticari Araç Markası: Ford, En Çok Satılan Otomobil Markası: Renault, En Çok Satılan Otomobil ve Hafif Ticari Araç Markası: Renault. İletişim Ödülleri, Yılın Dergi Uygulaması: Lexus / Vücut Isısına Duyarlı Dergi Reklamı, Yılın Dijital ve Sosyal Medya Uygulaması: Skoda / KAROQ İsim Lansmanı, Yılın Gazete Uygulaması: Renault / Şerit Takip Sistemi-Çizgini Bozma, Yılın Radyo Uygulaması: Toyota / Hybrid Sessiz Sürüş Keyfi, Yılın Outdoor Uygulaması: Seat / Interactive Giantboard Uygulaması, Yılın PR/Etkinlik Uygulaması: Nissan / Navara Türkiye Şovu, Yılın TV Uygulaması: Fiat / Doblo Sağlam Seçim, Yılın Entegre İletişim Kampanyası: Mercedes-Benz / X-Class Entegre İletişimi, Yılın Sosyal Sorumluluk Projesi: Ford / Kadınlar Günü, Yılın Jüri Özel Ödülü: Mercedes-Benz / Mercedes-Benz Türk StartUP Projesi, Yılın Basın Lansmanı: Dacia Duster.”

HABERİ PAYLAŞ
ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X