Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Şaban Yıldırım: İnşallah iyi bir sonuçla döneceğiz

İnegölspor’da Teknik Direktör Şaban Yıldırım, cumartesi günü deplasmandaki Diyarbekirspor maçına ilişkin açıklama yaptı.

İnegölspor'da Teknik Direktör Şaban Yıldırım, cumartesi günü deplasmandaki Diyarbekirspor maçına

İnegölspor, deplasmandaki Diyarbekirspor maçı hazırlıklarını kulüp tesislerinde yaptığı idman ile sürdürdü.

Antrenman sonrası bordo beyazlıların teknik direktörü Şaban Yıldırım açıklamalarda bulundu.

Yıldırım, şunları söyledi:

“Kolay bir maç yok. Ayrıca uzak ve zor bir deplasmana gideceğiz. Çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Ufak tefek sakatlıklarımız var. Onlarında hafta sonuna kadar daha iyi olacaklarını düşünüyoruz. Kadir’in önemli bir sakatlığı var. Onun dışında herhangi bir eksiğimiz yok. İnşallah iyi bir sonuçla döneceğiz.”

inegolspor 1


Avatar Seç KAPAT
Dünya Kupası'nda turnuvalar geçiyor ama bazı gelenekler renklenerek devam ediyor.
Sıradaki Haber Dünya Kupası’nda moda yine değişmedi: İkonik saç akımına milliler de katıldı