Ekonomik çalkantıların tüketicileri zor duruma düşürmesini engellemek adına özel bir kampanya düzenleyen Sadrettin Şengül, arkadaşını servise yönlendiren her tüketici için önemli kazanımlar sağlıyor. 5 arkadaşını servise yönlendiren her müşteri, bir sonraki bakım servisini ücretsiz yaptırabiliyor.
Sayın Sadrettin Şengül, servisinizin açıldığı günden bu yana müşteri sayısında artış var mı?
Ağustos 2021 döneminde hizmete başladığımız günden bu yana müşterilerimizin gösterdiği teveccüh bizi oldukça memnun etti. Uzun süredir bu sektörde hizmet veriyoruz. Biliyorsunuz Bursa’da arkadaştan arkadaşa, kulaktan kulağa tavsiye yoluyla otomobil servisleri keşfediliyor. Bilgi böyle yayıldığı için talep epey yüksek oldu.
Yatırımlarınızı devam ettirdiniz mi?
5 aylık süre içinde servis ekipmanımızı iki katına çıkardık ve her konuda hizmetlerimizi artırdık. Ayrıca servis ekibimiz 4 kişiden 12 kişiye çıktı. Bu gelişmeler bir anlamda işlerimizin artışına işaret ediyor. TSE 12047 belgemizi aldık ve bu belge sayesinde yeni model araçlara da hizmet verebiliyoruz.
Hizmete başladığınız dönem ile bugün arasında ekonomik değişiklikler yaşandı. Bu değişiklikleri tüketiciye yansıtmamak için kampanyalar düzenliyor musunuz?
Evet, açıldığımız günden beri Sadrettin Şengül Otomotiv’de sürekli kampanyalar düzenledik. Şimdi, ‘Arkadaşını Getir, Bakımı Götür’ kampanyası düzenliyoruz. Aracına, bizde bakım yaptıranlar 5 arkadaşını bize yönlendirirse kendi aracının bir sonraki bakım ücretini biz karşılıyoruz. Bir ‘kart’ teslim ettiğimiz müşterilerimizin hesabında biriken her arkadaş onlara bakım kazandırıyor. Bu hediye, motor yağı değişimi, yağ filtresi, hava filtresi, klima polen filtresi ve işçilik ücretlerini kapsıyor. Bu hediye kampanyası sayesinde vatandaşların bir yıllık bakımının ücretsiz karşılanması söz konusu ki bu her ailenin bütçesi için önemli bir kazanımdır.