Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Şampiyonlar Ligi’nde ilk finalist! İstanbul’a geliyor…

Şampionlar Ligi’nde yarı final mücadelesinde Manchester City, sahasında Paris Saint-Germain’i 2-0 yenerek toplamda 4-1’lik skorla finale yükselen ilk takım oldu. Riyad Mahrez, İngiliz devini golleriyle İstanbul’a taşıyan isim oldu. Böylece Manchester City, ilk kez Şampiyonlar Ligi’nde finale kalma başarısı gösterdi.

Şampionlar Ligi'nde yarı final mücadelesinde Manchester City, sahasında Paris Saint-Germain'i

Karşılaşmanın 11. dakikasında Mahrez’in golüyle öne geçen Manchester City, ilk yarıyı da 1-0 önde tamamladı.

İkinci yarıda finale yükselmek için daha istekli ve arzulu görünen Manchester City, 63. dakikada yeniden Mahrez’in golüyle skoru 2-0’a getirdi.

Dakikalar 69’u gösterdiğinde ise Di Maria kırmızı kart görerek oyun dışında kaldı.

İlk maçı 2-1 kazanan Manchester City, toplamda 4-1’lik skora ulaşarak İstanbul’daki finale adını yazdırdı.


Avatar Seç KAPAT
A Milli Takım'ın kaptanı Hakan Çalhanoğlu, Paraguay maçı sonrasında açıklamalarda
Sıradaki Haber Hakan Çalhanoğlu maç sonu konuştu: ‘Vuruyoruz olmuyor’