Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Soner Demirtaş, dünya üçüncüsü unvanını aldı

Sırbistan’da geçen yıl eylül ayında yapılan Dünya Güreş Şampiyonası’nda 5. olan milli güreşçi Soner Demirtaş, rakibinin doping cezası almasıyla dünya üçüncülüğü unvanını aldı.

Sırbistan'da geçen yıl eylül ayında yapılan Dünya Güreş Şampiyonası'nda 5.

Aski Spor Kulübünden yapılan açıklamada, geçen yıl 10-18 Eylül’de Belgrad’da yapılan organizasyonun üçüncülük maçında Soner’in İtalyan güreşçi Frank Chamizo’la karşılaştığı hatırlatılarak, “Soner Demirtaş, rakibinin dopingli çıkması sonucu 2022 Dünya Güreş Şampiyonası’nda 74 kiloda ülkemize dünya üçüncülüğü kazandırdı.” denildi.

Bu kararla Türkiye’nin 2022 Dünya Güreş Şampiyonası’ndaki madalya sayısı 4 altın, 4 bronz olmak üzere 8’e yükseldi.


Avatar Seç KAPAT
Sporun ve gençlerin gelişimine yönelik yatırımlarını sürdüren Osmangazi Belediyesi’nin ev
Sıradaki Haber Bursa’da sporun kalbi Sukaypark’ta attı