Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Süper Lig ekibinde 4 koronavirüs vakası

Süper Lig ekiplerinden Gaziantep’te 4 kişinin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıktı.

Süper Lig ekiplerinden Gaziantep'te 4 kişinin yeni tip koronavirüs (Kovid-19)

Kulübün internet sitesinde yer alan açıklamaya göre, ligin 33. haftasında oynanacak Medipol Başakşehir maçı öncesinde kulüpte Kovid-19 testi yapıldı.

Açıklamada, “Yapılan Kovid-19 testlerinde, 2 futbolcumuzun ve 2 personelimizin test sonucu pozitif olarak raporlanmıştır. Futbolcularımızın ve personelimizin izolasyon ve tedavi süreci ilgili protokoller dahilinde başlatıldı.” ifadeleri kullanıldı.

AA


Avatar Seç KAPAT
Dünya Kupası'nda turnuvalar geçiyor ama bazı gelenekler renklenerek devam ediyor.
Sıradaki Haber Dünya Kupası’nda moda yine değişmedi: İkonik saç akımına milliler de katıldı