Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Süper Lig ve 1.Lig’de takım sayısı düşüyor! TFF resmen açıkladı…

Türkiye Futbol Federasyonu, Türkiye liglerindeki takım sayılarının kademeli olarak nasıl düşeceğini açıkladı…

Türkiye Futbol Federasyonu, Türkiye liglerindeki takım sayılarının kademeli olarak nasıl

TFF’den yapılan açıklama şöyle;

Süper Lig ve TFF 1. Lig’in kademeli olarak, önceki sezonlarda uygulandığı gibi, 18 takımla oynatılmasına, diğer liglerin de buna göre yapılandırılmasına karar verilmiştir.

Bu doğrultuda;

Süper Lig 2021 – 2022 Sezonunda 20 takım, 2022 – 2023 Sezonunda 19 takım, 2023 – 2024 sezonundan itibaren ise 18 takım ile oynanacaktır.

TFF 1. Lig 2021 – 2022, 2022 – 2023 ve 2023 – 2024 sezonlarında 19 takım, 2024 – 2025 sezonundan itibaren ise 18 takım ile oynanacaktır.

TFF 2. Lig 2021 – 2022 sezonunda 20 ve 19 takımlı 2 grupta toplam 39 takım, 2022 – 2023 Sezonunda 19’ar takımlı 2 grupta toplam 38 takım ve 2023 – 2024 sezonundan itibaren 18’er takımlı 2 grupta toplam 36 takım ile oynanacaktır.

TFF 3. Lig ise 2021 – 2022 Sezonunda 18’er takımlı 2 grup ve 19 takımlı 1 grup olmak üzere 3 grupta toplam 55 takım, 2022 – 2023 sezonundan itibaren ise 18’er takımlı 3 grupta toplam 54 takım ile oynanacaktır.

Takımların terfi ve tenzil esasları daha sonra duyurulacaktır.

Sezonlara göre liglerdeki takım sayılarını gösteren tablo için tıklayınız

Türkiye Futbol Federasyonu Olağan Genel Kurul Toplantısı’nın 28.07.2021 tarihinde Ankara’da yapılmasına karar verilmiştir.


Avatar Seç KAPAT
Dünya Kupası'nda turnuvalar geçiyor ama bazı gelenekler renklenerek devam ediyor.
Sıradaki Haber Dünya Kupası’nda moda yine değişmedi: İkonik saç akımına milliler de katıldı