TFF’den bir sponsorluk anlaşması daha…

Türkiye Futbol Federasyonu ile McDonald’s Türkiye arasında tüm Milli Takımlarımızı kapsayan sponsorluk anlaşması imzalandı.

TFF’den bir sponsorluk anlaşması daha…
HABERİ PAYLAŞ

 

Riva’da düzenlenen imza törenine Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı Nihat Özdemir, McDonald’s Türkiye Genel Müdürü Oğuz Uçanlar, TFF 1. Başkan Vekili Servet Yardımcı, TFF Sponsorluklar ve Pazarlamadan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Alkın Kalkavan, Genel Sekreter Kadir Kardaş, A Milli Futbol Takım Teknik Direktörü Şenol Güneş, A Milli Kadın Futbol Takımı Teknik Direktörü Necla Güngör Kıragası ile Milli Takım futbolcuları ve iki kurumun üst düzey isimleri katıldı.

Yapılan anlaşmayla McDonald’s Türkiye, Milli Takımlar Lezzet Sponsoru oldu. 119’dan fazla ülkede, 34 binden fazla restoranında, 1.8 milyonu aşkın çalışanıyla, her gün 69 milyondan fazla kişiye hizmet vermekte olan dünyanın en büyük hızlı servis restoran zinciri McDonald’s, 2 yıllık anlaşma kapsamında önümüzdeki dönem birbirinden önemli organizasyonlarda, kritik karşılaşmalara çıkacak Milli Takımımız ve Kadın Milli Takımımız başta olmak üzere, tüm yaş gruplarında ülkemizi uluslararası alanda temsil edecek sporcularımızın yanında olacak.

TFF Başkanı Nihat Özdemir: Önümüzdeki üç ayı sponsorlarımızla beraber Milli şölene çevireceğiz

Riva Hasan Doğan Millî Takımlar Kamp ve Eğitim Tesisleri’nde gerçekleştirilen imza töreninde konuşan Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı Nihat Özdemir şu ifadeleri kullandı:

“Hepimizin özlemini çektiği milli maçlarımız öncesinde, bugün Milli Takımlarımıza yeni bir sponsor daha kazandırmanın heyecanını yaşıyoruz. Dünyanın en değerli markaları arasında yer alan, hızlı hizmet sektörünün öncü kuruluşlarından McDonalds, Kadın ve Erkek Milli Takımlarımızın sponsoru oluyor.  Uluslararası alanda seçkin bir marka olan, uzun yıllar Dünya Kupası ve Olimpiyatların en önemli destekçileri arasında yer alan McDonalds, şimdi Milli Takımlarımıza güç verecek. Kendilerine bu değerli iş birliği ve güvenleri için gönülden teşekkür ediyorum.  İş birliğimiz, inanıyorum ki çok uzun soluklu olacak.

Daima ilginin odağı olan Milli Takımlarımız, Avrupa Şampiyonası’na katılımımızla birlikte sponsorlar için bir cazibe alanına dönüştü. Son dönemlerde art arda yeni teklifler alıyoruz ve bu bizi çok mutlu ediyor.  Bu tekliflerin, anlaşmaların kapılarını açan kazandığımız önemli başarılar oldu. Avrupa Şampiyonası elemelerinde A Milli Takımımız son dünya şampiyonunun olduğu grupta son maça bırakmadan finalleri garantiledi.  Bunu sağlayan Teknik Direktörümüz Şenol Güneş ve oyuncularımız, bizleri daima gururlandırıyor.
Onların asla pes etmeyen, mücadele gücü yüksek enerjileri, gençlerimize daima örnek oluyor. Kendilerini kutluyorum. Aynı şekilde Kadın Milli Takımımız da yeni bir sürece girdi ve onlar da örnek başarılara imza atacaklar.  Kadınlarımıza çok değer veriyor ve onlara güveniyoruz. Her zaman onların destekçisi olacağız.

Değerli konuklarımız; önümüzde sponsorlarımızla birlikte geçireceğimiz 3 aylık çok yoğun bir süreç bulunuyor. A Milli Takımımız, eylül, ekim ve kasım aylarında, Uluslar Ligi’nde Macaristan, Sırbistan ve Rusya gibi köklü futbol ekolleri olan 3 takımla grup liderliği için mücadele edecek. Yine Avrupa’nın futboldaki güçlü ülkelerinden Almanya ile ekim ayında, Hırvatistan ile de kasım ayında özel maçlarımız var.

İnşallah bu süreçte önemli galibiyetler alıp önümüzdeki üç ayı milli şölene çevireceğiz.  A Millî Takımımıza ve yine eleme maçları oynayacak kadın millilerimize başarılar diliyorum. McDonalds’a bir kez daha teşekkür ediyor, bu anlaşmanın Milli Takımlarımız için hayırlı olmasını temenni ediyorum.  Saygı ve sevgilerimi sunuyorum.”

McDonald’s Türkiye Genel Müdürü Oğuz Uçanlar: Başarılara lezzet katmaktan mutluluk duyuyoruz

McDonald’s Türkiye Genel Müdürü Oğuz Uçanlar ise “Önümüzde UEFA Uluslar Ligi, Dünya Kupası Elemeleri ve en önemlisi geçtiğimiz yıl oynamaya hak kazandığımız ancak pandemi nedeniyle ertelenen EURO2020 var. Teknik direktörümüz Şenol Güneş başta olmak üzere, ülkemizi Avrupa’nın önemli liglerinde temsil eden genç ve yetenekli sporcularımıza olan sonsuz güvenimizi sponsorluğumuzla göstermek istedik. Ülkemiz futbolu adına özellikle Milli Takımlar düzeyinde çok özel bir döneme girdiğimizi gözlemliyoruz. Genç olmalarına rağmen, uluslararası deneyimi en yüksek kadrolarımızdan biri kuruldu. Milli Takımımızın gelecek yıl mücadele edeceği üç ayrı organizasyonda başarıya ulaşacağına inansak da bu sponsorluğa sadece skor odaklı da yaklaşmıyoruz. Milli Takımımız her yönüyle gençlerimize örnek olabilecek, çocuklarımızın hayallerine ulaşmaları yolunda rol model görevini yerine getirebilecek sporculardan oluşuyor. Ülkemiz sporunun ve sporcusunun gücünü dünyanın en önemli takımlarına karşı gösterecek bir takımın bu büyük serüveninin yanında olmaktan, başarılarına lezzet katmaktan mutluluk duyuyoruz” sözleriyle duygularını dile getirdi.

Uçanlar “Anlaşmamızın kapsamında Kadın Milli Takımlarımızın bulunmasının çok önemli olduğunu düşünüyoruz. Takım sporlarında ve bireysel branşlardaki kadın sporcularımızın başarılarına çok yakın bir gelecekte kadın futbol Milli Takımlarımızın da başarılarının ekleneceğine inancımız tam. McDonald’s kadınların başarıya ulaşmak için her türlü yeteneğe ve bilgiye sahip olduğunu benimsemiş bir kurum. Bu yüzden üst yönetim ekibimizin yüzde 80’i kadın, restoran yönetim takımımızın yüzde 38,5’i de kadınlardan oluşuyor. Kadınların etkin olduğu tüm alanlarda sistemleşmenin ve başarının çok kısa sürede geleceğini öngörebiliyoruz. Kadın Milli Takımımızın da başarılarının her geçen gün, hızla artacağına inanıyoruz” sözleriyle kadın futboluna dair ayrı bir parantez açtı.

Oğuz Uçanlar sözlerini “Kurum olarak tüm bileşenleriyle kendisini her geçen gün daha da geliştirme hedefiyle yola çıkan Milli Takımlarımızın yanında yer almak küresel vizyonumuzla çok uyumlu” cümleleriyle tamamladı.

Alkın Kalkavan: Milli Takımımız hepimizin gözbebeği

TFF Sponsorluklar ve Pazarlamadan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Alkın Kalkavan yaptığı konuşmada Milli Takımın ülke futbolunun göz bebeği olduğuna değinerek, şunları kaydetti:

“Milli takımın başarısı için hummalı çalışma içindeyiz. Sektörlerinin lider firmaları ile iş birliği yapmaya özen gösteriyoruz. McDonalds, kendi alanının en çok bilinen, en büyük markalarından biri. Resmi lezzet sponsoru olarak aynı yolda yürüyeceğimiz için mutluluk duyuyoruz. Yapacağımız çalışmalar için ayır bir heyecan duymaktayız. Hayırlı olsun.”

Şenol Güneş: “Marka değerimizi ne kadar büyütürsek çok sponsorun yanımızda olacağını düşünüyorum”

A Milli Futbol Takımı Teknik Direktörü Şenol Güneş, marka değerini büyütmenin önemine değindi. Salgın nedeniyle özel bir dönemden geçildiğini vurgulayan Güneş, şunları kaydetti:

“Böyle bir dönemde hayatla boğuşuyoruz. Virüsle savaşımız var. Birinci öncelik birbirimizi korumak. Biraz daha sabır ve zamana ihtiyacımız var. McDonalds sponsorluğuna teşekkür ederim. Ekonomik kriz de arkasından geliyor. McDonalds dünya kupalarının sponsoru olan bir kurum. 2002’de bir projede birlikteydik. Şimdi Dünya Kupası öncesi birlikteyiz. Umarım 2022 dünya kupasında birlikte oluruz. İşimizi heyecanla yapıp marka değerimizi ne kadar büyütürsek çok sponsorun yanımızda olacağını düşünüyorum. Birlikteliğin hayırlı olmasını diliyorum.”

Necla Güngör Kıragası: A Milli Takım gibi yüzümüzü güldürecek sonuçlara imza atacağız

Necla Güngör Kıragası ise dünya markası McDonalds ile anlaşmanın hayırlı olmasını diledi. Kadın futbolunda önemli bir değişim yaşandığını anlatan Kıragası, “Kadın milli takımlar kadınlar emanet edildi. Yakın gelecekte önemli başarılar elde eden A Milli Takım gibi yüzümüzü güldürecek sonuçlara imza atmak istiyoruz. McDonalds’ın desteğiyle kadın futbolunda başarılı çalışmalar olacağına inanıyorum. Bize büyük katkı sağlayacağına eminim” şeklinde görüş belirtti.

HABERİ PAYLAŞ
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X