Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

TFF’den seyirci açıklaması

Türkiye Futbol Federasyonu, maçlarda alınan Covid-19 tedbirleri ve seyirci sayısına ilişkin açıklama yaptı.

Türkiye Futbol Federasyonu, maçlarda alınan Covid-19 tedbirleri ve seyirci sayısına

Türkiye Futbol Federasyonu, 2021 – 2022 Sezonu müsabakalarında stadyuma alınacak seyirciler için açıklama yayımladı. Deplasman yasağının devam edeceği ve ev sahibi takım seyircisinin stadyum kapasitesinin tamamı oranında stada alınacağı belirtildi.

TFF’den yapılan açıklama şu şekilde:

“Süper Lig, TFF 1. Lig, TFF 2. Lig, TFF 3. Lig ve Ziraat Türkiye Kupası 2021 – 2022 Sezonu müsabakalarında stadyum seyirci kapasitesinin tamamı oranında ev sahibi takım seyircisi alınabilir. Müsabakalara misafir takım seyircisi alınmaz. HES sorgulamasına göre risk grubunda bulunan kişiler ile aşağıdaki koşulları sağlamayanlar stadyuma alınmaz.”

İHA


Avatar Seç KAPAT
Bütün sorumluluğun kendilerinde olduğunu söyleyen Merih Demiral, Montella'nın verdikleri mücadeleden
Sıradaki Haber Merih Demiral’dan maç sonu açıklama: ‘Hepimizi topladı tebrik etti’