Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Trabzonspor’da korona şoku

Trabzonspor’da bir oyuncunun Covid-19 testi pozitif çıktı.

Trabzonspor'da bir oyuncunun Covid-19 testi pozitif çıktı.

Trabzonspor Kulübü, bir oyuncusunun yeni tip koronavirüs (Covid-19) test sonucunun pozitif çıktığını duyurdu.

Trabzonspor Kulübünden yapılan açıklamada, “Soğuk algınlığı belirtileri gösteren bir oyuncumuzun yapılan Covid-19 PCR kontrolünde testi pozitif çıkmıştır. Oyuncumuzun sağlık durumu iyi olup tedavi ve izolasyon süreçleri başlamıştır.” ifadesine yer verildi.

AA


Avatar Seç KAPAT
Fenerbahçe Kulübü Futbol Şubesinden Sorumlu Yönetici Cihan Kamer, sarı-lacivertli futbol
Sıradaki Haber Fenerbahçe’de 4. İsmail Kartal dönemi