Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Trabzonspor’da koronavirüs şoku!

Trabzonspor Kulübü, yapılan testler sonucunda iki futbolcu ve bir personelde koronavirüse rastlandığını açıkladı.

Trabzonspor Kulübü, yapılan testler sonucunda iki futbolcu ve bir personelde

Trabzonspor’da 2 futbolcunun Covid-19 testi pozitif çıktı. Bordo-Mavili ekip, 13 Şubat’ta da 3 futbolcusunun corona virüse yakalandığını açıklamıştı. Son açıklama ile takımdaki pozitif vaka sayısı 6’ya yükseldi.

İşte Trabzonspor’un açıklaması:

Rutin olarak gerçekleştirdiğimiz COVID 19 testlerinin sonucunda iki futbolcumuz ve bir A Takım personelimizde pozitif vakaya rastlanmıştır. İzolasyona alınan futbolcularımız ve personelimizin tedavisine başlanmıştır.


Avatar Seç KAPAT
Türkiye Futbol Federasyonu, 2026-2027 sezonunda Trendyol 1.Lig’de uygulanacak harcama limitlerini
Sıradaki Haber 1.Lig’de harcama limitleri açıklandı! İşte Bursaspor’un limiti…