Tüketici rezil de vezir de eder

Hepsiburada Baş Pazarlama Yöneticisi (CMO) Yüce Zerey, tüketicinin elinde ciddi bir güç olduğunu belirterek, ”Markayı rezil de vezir de edebilir” dedi.

Tüketici rezil de vezir de eder

ASLIHAN AYDIN

 

Zerey, Bursa Genç Sanayici İşadamları ve Yöneticileri Derneği’nin (GESİAD) Almira Hotel’de gerçekleştirilen ‘Sinerji Toplantısı’nda yaptığı konuşmada, internet teknolojilerindeki değişimin artık tüketicileri güçlendirdiğini söyledi. Vatandaşın kendini daha fazla ifade etme imkanı bulunduğuna işaret eden Zerey, “Bizim itibarımızı, marka değerimizi, her şeyimizi onlar belirlemeye başladı. Bu zamana kadar klişe olarak söylenen ‘Tüketici velinimetimizdir’ kavramının altı gerçekten doldu. Tüketici, şu anda isteseniz de istemeseniz de velinimetiniz. Çünkü markayı hemen rezil de vezir de edebilir, bambaşka bir noktaya da götürebilir” ifadelerini kullandı.

ELİNDE DİJİTAL GÜÇ VAR

Tüketicinin elinde artık ciddi bir güç olduğuna işaret eden Zerey, “Çünkü dijital dönüşümle birlikte çok kolay kendini ifade ediyor ve kitleler birlikte hareket edebiliyor” diye konuştu. Markaların yaşadığı problemlerden birinin ego olduğunun altını çizen Zerey, bu durumun müşteri kaybettirdiğini kaydetti. Hedef kitlenin motivasyonlarının ve gerilimlerinin iyi bilinmesi gerektiğini vurgulayan Zerey, “Gerilimin olduğu her yerde pazarlamacı için ekmek vardır. Mesela çocuğun üstünün kirlendiğini gördüğünde anne gerilir. Siz o gerilimi çözdüğünüz anda işte o zaman kazanan siz olursunuz” dedi. Toplantı sonunda GESİAD Başkanı Ramazan Kaya, Yüce Zerey’e plaket verdi.

HABERİ PAYLAŞ
ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X