Turkcell kotaları ikiye katlayacak

Turkcell, yarın hizmete sunulacak 4,5G’ye geçen bütün abonelerin internet kotasını ikiye katlayacak.

Turkcell kotaları ikiye katlayacak

Turkcell, yarın hizmete sunulacak 4,5G’ye geçen bütün abonelerin internet kotasını ikiye katlayacak.

 

Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu, 4,5G’ye ilişkin Girne’de düzenlediği basın toplantısında yaptığı konuşmada, yeni dönemde Turkcell’in müşteriye olan bağlılığını 10 maddelik manifesto ile kayıt altına aldıklarını söyledi.

 

Terzioğlu, müşterilere “Hızım arttı, kotam bitecek” sıkıntısı yaşatmak istemediklerini belirterek, “4,5G’ye geçen müşterilerimizin kotalarını ilk 3 ay boyunca ikiye katlayacağız, 3 ayın sonunda da fiyat artışı olmaksızın daha yüksek kotalı tarifelerden yararlanabilecekleri sürpriz tekliflerimiz olacak” diye konuştu.

 

Müşterinin sorununu kendi sorunları olarak gördüklerini ve her zaman müşterinin yanında olacaklarını anlatan Terzioğlu, “Kullanılmayan paket ve servis ücretlerini geri ödeyeceğiz. Müşteri menfaati neyi gerektiriyorsa onu yapacağız. Örneğin; paketinden kalan kullanım hakkını devredeceğiz. Cihazları bozulduğunda tamir edilene kadar ikame cihazla onları bağlantısız bırakmayacağız. 4,5G’ye geçen hiçbir müşterimizden 1 lira dahi ekstra bedel talep etmeyeceğiz, faturalarda sürpriz yaşatmayacağız” dedi.

 

Terzioğlu, müşterilerinin telefonlarının bozulması durumunda telefonlar tamir edilene kadar geçen sürede müşterilerini telefonsuz ve internetsiz bırakmamak için de yeni bir adım atarak 10 bin akıllı telefon aldıklarını ifade ederek, şunları kaydetti:

 

“Sektörde 20 günü bulan cihaz bakım sürelerini biz Turkcell’de hali hazırda 10 güne kadar indirdik. Ancak 10 gün bile müşterilerimizi telefonsuz bırakamayacağımız kadar uzun bir süre. O nedenle biz, arıza nedeniyle akıllı telefonlarını servise gönderdiğimiz müşterilerimize, 24 saat içinde cihazları geri gelene kadar yeni bir cihaz vermeye başlıyoruz. Bu süreçte Turkcell’lileri mağdur etmemek için de sadece bu amaçla kullanılmak üzere 10 bin akıllı telefon alarak stoklarımıza koyduk.” 

 

Turkcell’in müşterisine bağlılık sözü verdiği 10 maddelik manifestosu şöyle: 

 

“Müşterilerimiz 4.5G tarifelerine geçerken ya da 4,5G tarifeleri arasında değişiklik yapmak istediklerinde cayma bedeli ödemez. Hem bol internetli tarifeler veriyoruz hem de herkesin kotasını ikiye katlıyoruz. 4,5G tarifelerindeki müşterilerimizin paketleri yurt dışında da aynen geçerlidir. Yurt dışına çıkan müşterilerimiz beklemediği bir fatura ile karşılaşmaz. Akıllı fatura özellikli tarifelerimiz ve fatura danışmanlarımız sayesinde müşterilerimizi beklenmedik fatura ile karşılaştırmayız. Bir müşterimizin faturasında olağan dışı bir yükselme olursa, önceden haber verir, müşterimizin lehine daha uygun tarifeyi öneririz. Evde ya da iş yerinde internetiniz bağlanana kadar mobil internet ile destekler, sizi internetsiz bırakmayız. Akıllı telefonunuz bozulduğunda, hızla yedek telefon sağlar, sizi yarı yolda bırakmayız. Turkcell Finansman’ın sunduğu yepyeni esnek ödeme seçenekleri ile istediğiniz cihaza ulaşmanızı sağlarız. Ürün ve hizmetlerimizle sadece Turkcell abonelerinin değil, tüm Türkiye’nin hizmetindeyiz. 65 yaş üzeri ve engelli müşterilerimizi yormaz, evlerinde hizmet veririz. Olağanüstü durumlarda müşterilerimizin finansal yükümlülüklerini askıya alıp, her birini tek tek bilgilendiririz.” 

HABERİ PAYLAŞ
ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X