Türkiye’nin en değerli markaları

Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance, Türkiye’nin en değerli markalarını sıraladı.

Türkiye’nin en değerli markaları
HABERİ PAYLAŞ

Buna göre, Türkiye’nin en değerli 100 markasının toplam değeri 27,4 milyar dolar olurken, geçen yıla göre yüzde 6 düşüş dikkat çekti.

Araştırmaya göre ilk 100’de yer alan markaların değerlerinde en yüksek artış oranı yüzde 112 ile Koton’da oldu.

Koton bu performansıyla 37’nci sıradan 26’ncı sıraya yükseldi. Söz konusu dönemde marka değerinde en yüksek düşüş oranı ise yüzde 69 ile Anadolu Efes’te yaşandı. Şirket 8’inci sıradan 19’unculuğa geriledi.

İŞTE İLK 20

Sıra Marka Değeri ($)

1-Türk Telekom  2,620 milyar

2-Turkcell  1,959 milyar

3-Türk Hava Yolları 1,920 milyar

4-Akbank 1,579 milyar

5-Garanti 1,555 milyar

6-Ziraat Bankası 1,312 milyar

7-Arçelik 1.284 milyar

8-İş Bankası 1,252 milyar

9-Yapı Kredi 951 milyon

10-Halkbank 806 milyon

11-Ford Otosan 793 milyon

12-Bim 742 milyon

13-Ülker 647 milyon

14-BSH 608 milyon

15-Vakıfbank 594 milyon

16-Şişecam 545 milyon

17-Migros 531 milyon

18-Vestel 362 milyon

19-Anadolu Efes 352 milyon

20-Denizbank 343 milyon

HABERİ PAYLAŞ
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X