Günay Yumruktay / Söz Sizde
Günay Yumruktay / Söz Sizde

Bursagaz müşterilerinin verilerini güncelliyor

Bursagaz 32 bin müşterisinin bilgilerini güncellemek ve eksik olanları tamamlamak amacıyla bir anket çalışması başlattı. Bursagaz kimlik belgeli saha personeli tarafından yürütülen ‘Veri Güncelleme Anket’ çalışması, müşteriler yerinde ziyaret edilerek yüz yüze yapılacak ve ağustos ayı boyunca devam edecek.

Öte yandan, anket öncesi olası dolandırıcılıklara karşı müşterilerini uyaran Bursagaz, ankette abonelerden sadece TC kimlik numarası, güncel telefon ve mail adresi bilgilerinin isteneceğini belirterek, anketin Bursagaz kimlik belgeli saha personeli tarafından gerçekleştirileceğini bildirdi. Bursagaz, kimlik belgesi olmayan kişilere itibar edilmemesi gerektiği konusunda da müşterilerini uyardı.

Bursagaz aboneleri konu ile ilgili soruları için 444 11 33 numaralı telefondan Bursagaz Çağrı Merkezi’ni arayabilir.

 

2014’ten beri inşaatı bitmedi
 

Osmangazi ilçesi Demirtaş Merkez Camii’nin 2014 yılında inşaatı başladı. Halen camimiz inşaat halinde. Sadece zemin kat ibadete açık. Caminin avlusu yetersiz. 4 yıldır camide bir musalla taşı bile yok. Yetkililerden, belediyemizden bu konuda destek bekliyoruz.

Mümin CANBAZ

 

BursaRay’da temmuz ayında saunalı seyahat
 

26 Temmuz günü saat 16.20 gibi (tahmini) Şehreküstü istasyonundan Paşa Çiftliği’ne gitmek üzere Üniversite istikametine giden trene bindim. Vagona giriş yaptığımda içerideki bunaltıcı hava ile karşılaştım. Seyahat eden yolcular sıcaktan bunalmış ve çok rahatsız olmuş haldeydi. BURULAŞ’a telefon açıp, durumu bildirdiğimizde, şikâyet formu doldurup daha sonra inceleme yapılıp, geri dönüş sağlanacağı söylendi ve çaresiz o sıcak, bunaltıcı ortamda paramızla rezil olarak Paşa Çiftliği’ne geldik.

Daha sonra acaba sıkıntı sadece bizim olduğumuz trende mi diye merak edip arkadan gelen Emek trenine bindim ve aynı klimasız ve sıcak ortamın burda da olduğuna şahit oldum. Bağlarbaşı-Esentepe istasyonunda indim, vatmanın olduğu kısma gidip klimaların çalışmadığını söyledim, kendisi camı açmadan, ‘Benim elimden bir şey gelmiyor’ diyerek çaresiz olduğunu söyledi.  

Daha önce aynı sorunla karşılaştığımızda, BURULAŞ, seyahat ettiğim yönü ve treni sorup, sorunu hemen giderdiği halde şimdi neden yardımcı olunmadı merak ediyoruz. 

Recep Efe

ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

BUGÜN EN ÇOK OKUNANLAR

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X