Günay Yumruktay / Söz Sizde
Günay Yumruktay / Söz Sizde

Gürültü yapan kafe için gerekli uyarılar yapıldı

12/1/2017 tarihli köşenizde yayımlanan “Gürültü Kirliliği Vatandaşı Rahatsız Ediyor” başlıklı, ilçemiz Setbaşı mevkiinde bir binanın çatı katında faaliyet gösteren kafenin gece yarısına kadar canlı müzik yayınıyla gürültü kirliliğine sebebiyet verdiği yönündeki okurun şikâyeti belediyemiz Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü’nce incelenmiştir.

Yapılan yerinde tetkik neticesinde şikâyete konu işletmenin Turizm Yatırım Belgesi ile turizm işletmeciliği kapsamında bulunduğu tespit edilmiştir. İşyeri sahibine canlı müzik yayınından kaynaklanan gürültünün önlenmesi amacıyla tedbirlerin alınması yönünde gerekli uyarı ve bilgilendirmeler tarafımızca yapılmıştır.

Bilgilerinize sunarız.

 

Yıldırım Belediyesi

Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü

 

Mevcut imar planına göre yol olmadığından asfaltlanması mümkün değil

 

​11/1/2017 tarihli köşenizde yayımlanan “Sokağımız 15 Senedir Asfaltsız” başlıklı okur şikâyeti belediyemiz Fen İşleri Müdürlüğü ve Temizlik İşleri Müdürlüğü’nce incelenmiştir.

 

Şikâyete konu olan Bağlaraltı Mahallesi A207. Sokak’ın asfaltla kaplı olduğu tespit edilmiştir. Aynı yerdeki 4142 ada 32 parsel sayılı mülkiyet mevcut imar planına göre yol olmadığından asfaltla kaplanması mümkün değildir.

Haberde sokağın dar olmasından dolayı atık toplama kamyonlarının sokağa giriş-çıkışlarının zor olduğu ifade edilmiş ve yapılan inceleme neticesinde sokağın yapısına uygun kamyonun hizmet verdiği tespit edilmiştir.

Bilgilerinize sunarız.

Yıldırım Belediyesi

Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü

 

Yıldırım Tıp Merkezi’nin açıklamasında vatandaşın sorusuna yanıt yok

 

Öncelikle merhaba Günay Bey, yazılarınızı takip edip okuyoruz. Yayınlanmış olan ve cevap verilmiş bir konu hakkında naçizane bazı konulara değinmek istedim. 5.1.2017 tarihli ‘Yıldırım Tıp Merkezi’ne Yakıştıramadım’ başlıklı yazıda kısaca belirtmek gerekirse Yıldırımlı bir okurunuzun acil servise gittiği, tüm personelin yemekte olduğu daha sonra yemekten geldiklerini ve bekleyenlerin tek tek kayıtlarının yapıldığı, doktorun yanına girmek için sıralarını bekledikleri bunun da zaman kaybına yol açtığını belirtmiş, yemek saatlerinde 1’er personel bırakılsa daha uygun olur düşüncesinde olduğunu belirtmiş olup, buna binaen 8.1.2017 tarihli Yıldırım Tıp Merkezi’nden açıklama (Yıldırım Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü) yazısında Bursa’da 1’inci, Türkiye’de 5’inci olduklarını, ayrıca hangi branşlarda kaç doktor çalıştırdıklarını ve kırmızı, yeşil ve sarı alanlardan bahsetmiş olup, vatandaşın sorduğu soruya cevap verilmemiş. Zaten bu tarz bilgileri herkes biliyor, lütfen bu konuda daha net bilgiler verilirse vatandaşın soruları da cevapsız kalmaz kanaatindeyim.

İlginiz için şimdiden teşekkür ederim. 

İsminin yayınlanmasını istemiyor

ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

BUGÜN EN ÇOK OKUNANLAR

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X