Günay Yumruktay / Söz Sizde
Günay Yumruktay / Söz Sizde

Pazarcı esnafının araçları sokağı kapatınca vatandaş mağdur oldu

Köşe Yazısını Dinle

Yıldırım ilçesi Sıracevizler Mahallesi’nde ikamet etmekteyiz. Semtimizde perşembe günleri katlı pazar yerinde semt pazarımız kurulmakta.

Ancak, her perşembe günü pazarcı esnafının araçlarından bizler mağdur olmaktayız. Çünkü, esnafın araçları mahallenin sokak aralarında park etmiş durumda. Akşama kadar sokaklar araç dolu. Sokak sakinlerinin kapılarının önü araç dolu. Zabıtayı arıyoruz, biz bir şey yapamayız diyor, polisi arıyoruz, sağ olsunlar geliyorlar, esnafı uyarıp gidiyorlar onlar da.

Acil bir durum olsa sokaktan kaçacak veya sokağa itfaiye, ambulans girecek durum yok.

Kim bizi bu mağduriyetten kurtaracak bilemedik açıkçası.

Yıldırım Belediyesi’nden ricamız, ya bu araçlara açık alanda bir yer bulunsun ya da araçlar akşam pazar toplanırken gelsin eşyalarını toplasınlar. Saygılarımızla.

Sokak sakinleri

 

Garip bir elektrik faturası hikâyesi

Yaklaşık 6 yıldır Garanti Bankası’nda otomatik ödeme talimatında olan 1984260 numaralı elektrik aboneliğimin şubat ayı faturasının, hesabımda yeterli para olmasına rağmen ödenmediğine dair bankadan mesaj geldi.

Garanti Bankası’nı aradığımda, sorunun banka ile ilgili olmadığını, sistemlerinde Uludağ Elektrik’in ödemeden vazgeçtiği ile ilgili bir uyarı olduğunu söylediler.

Ayrıca 2020 yılında otomatik ödeme ile ilgili Uludağ Elektrik tarafından sistem değişikliği yapıldığını ve sorunun bununla ilgili olabileceğini söylediler.

Bunun üzerine Uludağ Elektrik’i aradım.

Oradan da faturamın ödendiği bilgisini aldım.

Durumu izah ettim ve bunun mümkün olmadığını, Garanti Bankası’ndan fatura miktarının alınmamış olduğunu söyledim.

Bana bu defa, ödemeyi Vakıfbank’tan aldıklarını söylediler.

Benim bu güne kadar Vakıf Bank’ta hesabımın olmadığını, bir yanlışlık olduğunu, büyük ihtimalle benim faturamın bir başkası tarafından ödendiğini ve bu durumun düzeltilmesini istedim. Kayıt açtılar ve durumu inceleyip geri döneceklerini belirttiler.

Aradan 10 gün geçti, ancak bir düzelme olmadı.

Tekrar aradım, yine kayıt açtılar, fakat aradan yine 10 gün geçmesine rağmen düzelme olmadı.

Vakıfbank’ı aramamı söylediler.

Vakıfbank çağrı merkezini aradım, konunun çözümü ile ilgili kendilerinin yetkili olmadığı ve bir şey yapamayacaklarını söylediler.

Bunun üzerine tekrar Uludağ Elektrik’i arayıp bir yetkili ile görüşmek istedim.

Ancak, maalesef yetkili biriyle görüşmeyi başaramadım.

Özetle, benim şubat ayı faturam, Vakıfbank ile çalışan başka bir kişi tarafından ödenmiş ve bunu düzeltmek için yetkili mercilerin herhangi bir çaba içinde olmadıklarını gözlemledim.

Belki ben de bir başkasının faturasını bu şekilde ödemiş olabilirim.

Bu yanlışlığın düzeltilmesini ve Limak Elektrik tarafından çözüme kavuşturulmasını rica ediyorum.

Saygılarımla.

Bir okur

ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

BUGÜN EN ÇOK OKUNANLAR

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X