Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Yeni Malatyaspor’un 4 futbolcusunda koronavirüs çıktı

Süper Lig ekiplerinden Yeni Malatyaspor’da 4 futbolcunun koronavirüs testi pozitif çıktı.

Süper Lig ekiplerinden Yeni Malatyaspor'da 4 futbolcunun koronavirüs testi pozitif

Yeni Malatyaspor, ligin 32’nci haftasında Medipol Başakşehir ile oynayacağı karşılaşmanın hazırlıklarını sürdürürken, koronavirüs önlemleri kapsamında test yaptırdı.

Yapılan testler sonucu 4 futbolcuda koronavirüs tespit edildi. Kulüp tarafından yapılan yazılı açıklamada, “Kovid-19 test sonuçları hakkında tüm futbolcularımız, teknik heyetimiz ve tesis çalışanlarımıza bugün Nurettin Soykan Tesisleri’mizde Kovid-19 testi yapılmıştır. Yapılan testler neticesinde 4 futbolcumuzda pozitif vakaya rastlanmıştır. Pozitif sonuçlanan futbolcularımızın takip ve tedavi süreçlerine ilgili prosedürler dahilinde başlanmıştır” denildi.

DHA


Avatar Seç KAPAT
Karacabey Belediyespor Başkanı Ekrem Senal, ilçenin ileri gelenlerine çağrı yaparak
Sıradaki Haber 2.Lig’deki Bursa kulübü satılık mı? Başkan Senal’dan hodri meydan