Yıldırım Çağrı Merkezi örnek oldu

Yıldırım Belediyesi her geçen gün vatandaşın hizmet kalitesini arttırıyor.

Yıldırım Çağrı Merkezi örnek oldu

Hizmetin her alanında rol model Yıldırım Belediyesi, 444 16 02 numaralı Çağrı Merkezi ile de Yıldırımlıların 7 gün 24 saat hizmetinde. Yıldırım Belediyesi Çağrı Merkezi’nde; vatandaşların istek, öneri ve şikâyetleri, belediye hizmetleri ile ilgili tüm bilgiler, adres ve kişi bilgileri alınarak ilgili müdürlüklere elektronik ortamda yönlendirilerek, en kısa sürede vatandaşlara geri dönüş yapılıyor. 

2015 yılında vatandaşlardan gelen 11 bin 649 çağrıyı cevaplayan Yıldırım Belediyesi Çağrı Merkezi, konuşmaları kayıt altına alarak gerekli işlemleri kısa sürede yapıyor. Talep, öneri ve şikâyetler, ilgili müdürlüklere bildirildikten sonra vatandaşlara geri dönüş yapılarak konu ile ilgili bilgilendirme sağlanıyor.

YILDIRIM ALTIN ÇAĞINI YAŞIYOR

Yıldırımlılara profesyonel ve kaliteli hizmet sunmak için teknolojinin tüm imkânlarından faydalandıklarını belirten Yıldırım Belediye Başkanı İsmail Hakkı Edebali, “Göreve geldiğimiz günden bu yana vatandaşlarımıza hizmet kalitesini arttırmak için elimizden geleni yapıyoruz. Amacımız hizmeti vatandaşın ayağına kadar götürebilmek. Yıldırım’ı, Yıldırımlılarla birlikte yönetiyoruz. Vatandaşlarımız, belediyemize sosyal medyadan ve web sayfamız üzerinden de kolaylıkla ulaşabilirler” dedi.

HABERİ PAYLAŞ
ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X