Yıldırım`da hizmet telefonun ucunda

Yıldırımlılar ile daha etkin bir iletişimi amaç edinen Yıldırım Belediyesi, 7/24 hizmet veren `Çağrı Merkezi` ile sadece bir telefon uzaklıkta.

Yıldırım`da hizmet telefonun ucunda
Modern belediyecilik anlayışı çerçevesinde kaliteli ve profesyonel bir hizmetin sunulacağı Çağrı Merkezi’nde, vatandaşların şikâyet ve önerileri, belediye hizmetleri ile ilgili tüm bilgileri, adres ve kişi bilgileri alınarak ilgili müdürlüklere elektronik ortamda gönderiliyor ve sonuçlar en kısa sürede Yıldırımlılarla paylaşılıyor.
 
444 16 02 numarasından ulaşılan çağrı merkezine ulaşan sosyal aktivite ve sosyal yardım talepleri konusunda da gerekli açıklamalar detaylı bir şekilde yapılıyor. Yıldırımlılar belediyeye gelmeden dilediği zaman çağrı merkezini arayarak sorularına cevap bulabiliyor.
 
KAZANAN YILDIRIM OLACAK
 
‘Çağrı Merkezi’ hizmeti sayesinde vatandaşlar ile belediye arasındaki iletişimi güçlendirmeyi hedeflediklerini söyleyen Yıldırım Belediye Başkanı İsmail Hakkı Edebali, ‘Bu hizmet ile vatandaşlarımızla mesafelerimiz daha da azalmış oluyor. Günün her saati hizmet verecek olan çağrı merkezimiz aracılığıyla vatandaşlarımız artık belediyelerine çok daha çabuk ulaşabilecek’ dedi.
 
Yıldırımlılarla daha etkin bir iletişim için çalışmalarına hızla devam ettiklerini ifade eden Başkan İsmail Hakkı Edebali, ‘Yıldırım’ı, Yıldırımlılarla birlikte yönetme arzusundayız. Artık 7/24 çalışan bir belediye haline geldik. Belediyenin bütün iletişim talebi bu kanaldan geçecek. Her sorun kayıt altına alınarak, etkin şekilde çözüm üretilecek. Biz de aylık olarak bunu takip ediyor olacağız. Arama kurtarmadan tutun belediye bünyemizin dışında olan kurumlar ile ilgili olan sorunları da çözüme kavuşturacağız’ dedi.

HABERİ PAYLAŞ
ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X