Yıldırım’da yüzde 88’lik başarı

Yıldırım Belediyesi, kaliteli hizmet anlayışı ile vatandaşların talep ve isteklerine kısa sürede etkili çözümler üreterek elde ettiği başarı oranı ile örnek belediyeciliğe devam ediyor.

Yıldırım’da yüzde 88’lik başarı

Türkiye’de bir ilki gerçekleştirerek Türk Standartları Enstitüsü (TSE) tarafından ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi, ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi, TS EN OHSAS 18001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi ve ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi belgelerine aynı anda sahip olan tek ilçe belediyesi Yıldırım Belediyesi, kaliteli hizmet anlayışı ile fark oluşturuyor. Yıldırım Belediyesi, Başvuru Masaları, Çağrı Merkezi, Çözüm Merkezi, Web formu, e-posta ve muhtarlıklar aracılığıyla gelen talepleri değerlendirerek çözüme kavuşturuyor. Yıldırım Belediyesi, Haziran, Temmuz ve Ağustos aylarında toplam 28 bin 720 başvurunun 15 bin 519’una (yüzde 55) olumlu cevap verirken 11 bin 543 (yüzde 33) talebi de işleme alarak yüzde 88’lik bir başarı oranı yakaladı.

 

ÇÖZÜMÜN ŞİFRESİ ORTAK AKIL

Yıldırım Belediyesi olarak insan odaklı hizmet belediyeciliğini ön planda tuttuklarını vurgulayan Yıldırım Belediye Başkanı İsmail Hakkı Edebali, “Asli belediye hizmetlerimizi aksatmadan yerine getirmek adına vatandaşlarımızın talep, öneri ve şikayetlerini dikkate alarak titizlikle inceliyoruz. Katılımcı belediyecilik ve ortak akıl düşüncesiyle yaptığımız tüm hizmetlerde vatandaşlarımızın fikir ve görüşleri önceliğimizi oluşturuyor” dedi. Belediyenin tüm birimleri ile ilçedeki ihtiyaçlara hızlı ve etkin çözümler getirmek amacıyla hareket ettiğini aktaran Başkan Edebali, “Hizmet masalarımız, çağrı merkezi, sosyal medya yoluyla ulaşılabilecek çözüm merkezi ile bizlere gelen her talebi değerlendirerek çözüme kavuşturuyoruz” diye konuştu.

 

KALİTELİ YÖNETİM ANLAYIŞI

İlçede yaşayan vatandaşların Yıldırım’ın sakini değil sahibi olduğunu yaptıkları her uygulama ile vurgulamaya devam ettiklerini belirten Başkan İsmail Hakkı Edebali, “Mutlu Yıldırım’ı oluşturmak adına attığımız her adımda insan odaklı hizmetler yer alıyor. Yıldırım’ın her alanda hak ettiği konuma gelmesi adına vatandaşlarımızla el ele veriyor, birlikte çözümler üretiyoruz. TSE tarafından bize verilen ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi belgesi de hemşehrilerimizin bize karşı ne kadar güvendiklerinin en büyük göstergesidir” şeklinde konuştu. Modern ve yaşanabilir şehri inşa ederken en büyük destekçilerinin Yıldırımlılar olduğunu hatırlatan Başkan Edebali, “Kaliteli yönetim anlayışımızı ‘insanı yaşat ki devlet yaşasın’ ilkesi ile birleştirerek Türkiye’de örnek bir şehir olma yolunda hedefimize emin adımlarla ilerleyeceğiz” görüşlerini tamamladı. 

HABERİ PAYLAŞ
ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X