Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Yıldırımlı sporculardan 8 madalya

Yıldırım Belediyesporlu sporcular, 15-17 Temmuz tarihleri arasında Gürsu Spor Salonu’nda düzenlenen Bursa Tekvando Şampiyonası’na damga vurdu.

Yıldırım Belediyesporlu sporcular, 15-17 Temmuz tarihleri arasında Gürsu Spor Salonu'nda

Hanne Meryem Tuna, Ayaz Alper ve Asude Zümre Özkan’ın birincilik, Hümeyra Erdoğan ve Hamide Solmaz’ın ikincilik, Aişe Nur Çelik, Zeynep Akgün ile Elif Seleman da üçüncü olarak önemli bir başarıya imza attı.

Genç sporcularla gurur duyduğunu belirten Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, “Yıldırım’ın yetenekli gençleri de sağlanan bu imkânlar ışığında yaptıkları antrenmanlar sonucu önemli başarılara imza atıyorlar. Başarılı olan tekvandocularımızı ve antrenörleri yürekten kutluyorum” dedi.

yb 1 5


Avatar Seç KAPAT
Sporun ve gençlerin gelişimine yönelik yatırımlarını sürdüren Osmangazi Belediyesi’nin ev
Sıradaki Haber Bursa’da sporun kalbi Sukaypark’ta attı