Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Yılmaz Vural ilk antrenmanına çıktı

Büyükşehir Belediye Erzurumspor, Süper Lig’in 32. haftasında 4 Nisan Pazar günü sahasında İttifak Holding Konyaspor ile yapacağı maçın hazırlıklarını sürdürdü. Teknik direktör Yılmaz Vural yönetiminde ilk antrenmanına çıktı.

Büyükşehir Belediye Erzurumspor, Süper Lig'in 32. haftasında 4 Nisan Pazar

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, futbolcular, dün göreve getirilen teknik direktör Yılmaz Vural yönetiminde ilk antrenmanına çıktı.

Antalya kampından sonra hazırlıklarını kentteki tesislerinde sürdüren mavi-beyazlılar, çalışmaya ısınma hareketleriyle başladı.

Futbolcular, taktik ağırlıklı pas ve 5’e 2 top kapma organizasyonlarıyla günü tamamladı.

Büyükşehir Belediye Erzurumspor, hazırlıklarına yarın devam edecek.

AA


Avatar Seç KAPAT
Karacabey Belediyespor Başkanı Ekrem Senal, ilçenin ileri gelenlerine çağrı yaparak
Sıradaki Haber 2.Lig’deki Bursa kulübü satılık mı? Başkan Senal’dan hodri meydan