Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

7 milyar Euro zarar

Pandemi süreci kulüpleri zarara uğrattı. Avrupa kulüpleri 2 yılda 7 milyar euro kaybetti.

Pandemi süreci kulüpleri zarara uğrattı. Avrupa kulüpleri 2 yılda 7

Pandemi süreci futbolu derinden etkiledi. Kulüpler, koronavirüs salgını nedeniyle ciddi mali kayba uğradı.

Kayıp, UEFA’nın hazırladığı rapora da yansıdı.. Buna göre, Avrupa kulüpleri, 2 yılda 7 milyar euro zarara uğradı.

Maçların seyircisiz oynanması, sponsorluk ve yayın gelirlerindeki azalma kulüpleri mali kaynaklardan yoksun bıraktı.

Gelir kaybı yaşayan kulüpler, harcamalarında da kısıtlamaya gitti. Transfer harcaması yüzde 40 geriledi.

Avrupa kulüpleri, 2019 yılında transfere 6 buçuk milyar Euro harcamıştı. Bu rakam 2021’de 3 milyar 800 milyon Euro’ya düştü.

Kaynak : TRT Spor


Avatar Seç KAPAT
Nesine 2.Lig Beyaz Grup’ta geçtiğimiz sezonu 41 puanla 13. basamakta
Sıradaki Haber 2.Lig’deki Bursa ekibi satılıyor mu?