Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Albayrak ve Arda’dan sert tepki: Adalet istiyoruz…

Ankaragücü-Galatasaray karşılaşmasının ardından açıklamalarda bulunan Galatasaray 2’nci Başkanı Abdurrahim Albayrak ve futbolcu Arda Turan hakeme tepki gösterdi.

Ankaragücü-Galatasaray karşılaşmasının ardından açıklamalarda bulunan Galatasaray 2'nci Başkanı Abdurrahim Albayrak

Albayrak, “Futbolda adalet kalmadı, yeter artık” derken

Ardan Turan da şu ifadeleri kullandı:

“Adalet bizim üzerimizden sağlanacaksa buna da razıyım. Ülkenin geleceğini çöpe attınız. Yüzde 85’iniz futbolu bilmiyorsunuz. Biz herkes için adalet istiyoruiz. Biz görüyoruz, hissediyoruz. Hepsini görüyoruz. Yapılanları görüyoruz. Galatasaray yine ayağa kalkar, şampiyon olur ama doğru ve adaletli yönetin. Bırakın bu işleri, biz bunları yemiyoruz.”


Avatar Seç KAPAT
Nesine 2.Lig Beyaz Grup’ta geçtiğimiz sezonu 41 puanla 13. basamakta
Sıradaki Haber 2.Lig’deki Bursa ekibi satılıyor mu?