Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Ali Koç’tan kulüplere çağrı; İlk hafta maçlarını oynamayalım…

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, TFF ve yayıncı kuruluşa gözdağı vermek için gerekirse Süper Lig’in 1. hafta maçlarını boykot etme çağrısında bulundu.

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, TFF ve yayıncı kuruluşa gözdağı vermek

Ali Koç, yaptığı açıklamada;

“Yarısı TL, yarısı dövizle ödenmekle beraber ihale yapıldıktan sonra 500 milyon Dolar’dan ilk kesiği yiyoruz 35 milyon… Bir şekilde kur sabitleniyor. Dakika bir, gol bir. Bir sezon geçiyor ihale şartlarında oynanmaya başlanıyor. Kur 2.26’da fiksleniyor. Bir sene sonra 2018-19’da bir daha sabitlenme oluyor, kur 3.8”de sabitlenirken ortalama kur 5.3. Buradan bir 84 milyon kaybımız oluyor.

2019-20’ye geliyoruz. Zaten Dolar kısmı TL’ye dönüyor. 5.80 fiksleniyor. Oradan bir kaybımız oluyor. TFF oradan geliyor ve yayıncı kuruluş indirim istiyor. Belki ilk haftanın maçlarını kulüpler oynamamalı. TFF kime çalıştığını, bizim patronumuz olmadığını, bizim çıkarlarımız için bu markayı yönettiğini er ya da geç anlamalı. Bütün riski biz alıyoruz. Seyirci bizim, stat yatırımları bizim, UEFA’dan ceza alan biz, TFF’nin kestiği cezaları muhatap alan biz ama geleceğimizle ilgili söz sahibi değiliz” dedi.


Avatar Seç KAPAT
Trendyol 1. Lig ekiplerinden Antalyaspor, teknik direktör Bülent Korkmaz ile
Sıradaki Haber Bursaspor’un eski hocası 1.Lig’e imza attı