Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Büyükşehirli badmintoncular Azerbaycan’dan 3 madalyayla döndü

Azerbaycan’da düzenlenen Uluslararası Badminton Turnuvasında Bursa Büyükşehir Belediyespor Kulübü sporcuları, yine başarılı sonuçlara imza attı.

Azerbaycan’da düzenlenen Uluslararası Badminton Turnuvasında Bursa Büyükşehir Belediyespor Kulübü sporcuları,

Türkçe Konuşan Ülkeler Badminton Turnuvası’nda Bursa Büyükşehir Belediyespor Kulübü sporcuları 2 altın, 1 gümüş madalya kazandı.

Bursa Büyükşehir Belediyespor Antrenörü Samet Koyun’un da yer aldığı kafileyle Azerbaycan’da mücadele eden Milli Takım’da kulübün başarılı sporcularından Özge Bayrak Bağcı tek kadınlarda birinci olarak altın madalya kazandı.

Organizasyonda Bursa Büyükşehir Belediyesporlu Serhat Salım-Yusuf Ramazan Bay çift erkeklerde altın madalyanın sahibi olurken, Emre Lale ise tek erkeklerde ikinci sırada yer aldı ve gümüş madalya kazandı.

Türkiye takım halinde organizasyonu 3 altın, 2 gümüş madalyayla ile tamamlarken, madalyaların 3’ünü Bursa Büyükşehir Belediyesporlu badmintoncular kazandı.


Avatar Seç KAPAT
Sporun ve gençlerin gelişimine yönelik yatırımlarını sürdüren Osmangazi Belediyesi’nin ev
Sıradaki Haber Bursa’da sporun kalbi Sukaypark’ta attı