Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Bakan Koca’dan kulüplere teşekkür mesajı!

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, taraftarlarını aşı olma çağrısı yapan kulüplere teşekkür mesajı yayınladı…

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, taraftarlarını aşı olma çağrısı yapan kulüplere

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya hesabından şu paylaşımı yaptı:

Taraftarlarına aşı olun çağrısı yapan futbol kulüplerimize ve KULÜPLER BİRLİĞİNE TEŞEKKÜR ediyorum. Aşımızı olalım ki, tribünlere tam kadro çıkalım.


Avatar Seç KAPAT
Fenerbahçe, Senegalli futbolcu Amara Diouf'u renklerine bağladı.
Sıradaki Haber Fenerbahçe, Amara Diouf’u transfer etti