Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Büyükşehir Kadın Hentbol Takımı sezonun ilk maçına çıkıyor

2022-2023 SEZONUNDA KADINLAR HENTBOL 1. LİGİ’NDE MÜCADELE EDECEK BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESPOR, LİGİN İLK HAFTASINDA SAHASINDA CENT KOLEJİ İLE KARŞILAŞACAK.

2022-2023 SEZONUNDA KADINLAR HENTBOL 1. LİGİ’NDE MÜCADELE EDECEK BURSA BÜYÜKŞEHİR

2022-2023 sezonunda Kadınlar Hentbol 1. Ligi’nde mücadele edecek Bursa Büyükşehir Belediyespor, ligin ilk haftasında sahasında Cent Koleji ile karşılaşacak.

Ligde B Grubu’nda mücadele edecek Bursa Büyükşehir Belediyespor, rakibiyle 15 Ekim 2022 Cumartesi günü (yarın) saat 13.00’te Mudanya Spor Salonu’nda karşı karşıya gelecek. Karşılaşmayı Gökhan Adıgüzel, İldeniz Kaygusuz hakem ikilisi yönetecek.2 grupta gerçekleştirilecek Kadınlar Hentbol 1. Ligi’nde gruplarını ilk 4 sırada bitiren ekipler adını play-off’a yazdıracak. Play-off sonunda ise ilk 2 sırada yer alan ekipler adını Süper Lig’e yazdıracak.


Avatar Seç KAPAT
Milli tenisçi Zeynep Sönmez, tek kadınlar kategorisinde katıldığı Eastbourne Açık'ın
Sıradaki Haber Zeynep Sönmez, Eastbourne Açık’ta çeyrek finale çıktı