Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Bursa Büyükşehir Belediyespor U15 Sutopu Takımı ligi üçüncü bitirdi

18-20 Haziran 2022 tarihleri arasında Manisa’da düzenlenen U15 Erkekler Sutopu 2. Ligi’nde mücadele eden Bursa Büyükşehir Belediyespor Kulübü, üçüncülük kupasını kazandı.

18-20 Haziran 2022 tarihleri arasında Manisa’da düzenlenen U15 Erkekler Sutopu

Manisa Olimpik Yüzme Havuzu’nda tek devreli lig usulüne göre oynanan müsabakalarda 3 galibiyet, 2 yenilgi alan Bursa Büyükşehir Belediyespor Kulübü, üçüncülük kürsüsüne çıktı.

Ligdeki ilk maçında Konya Selçuklu Belediyespor’u 11-2 mağlup eden Bursa Büyükşehir Belediyespor, ardından TOFAŞ’a 11-4, Dalton Koleji’ne ise 8-0 mağlup oldu. Ligdeki son 2 maçında Manisa Su Sporları’nı 11-4, Adana Kurtuluş’u ise 14-1 mağlup etmeyi başardı. Bu sonuçların ardından Bursa Büyükşehir Belediyespor, U15 Erkekler Sutopu 2. Ligi Türkiye üçüncüsü oldu.


Avatar Seç KAPAT
Milli tenisçi Zeynep Sönmez, tek kadınlar kategorisinde katıldığı Eastbourne Açık'ın
Sıradaki Haber Zeynep Sönmez, Eastbourne Açık’ta çeyrek finale çıktı