Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Büyükşehirli badmintonculardan 4 madalya

20-22 Eylül 2022 tarihleri arasında gerçekleştirilen 13 Yaşaltı Badminton Bursa İl Birinciliği’nde Bursa Büyükşehir Belediyespor Kulübü sporcuları, yine başarılı sonuçlara imza attı.

20-22 Eylül 2022 tarihleri arasında gerçekleştirilen 13 Yaşaltı Badminton Bursa

Gürsu Sporcu Fabrikası’nda gerçekleştirilen organizasyonda Bursa Büyükşehir Belediyespor badmintoncuları, 4 madalya kazandılar.

Büyük heyecanın yaşandığı İl Birinciliği’nde Bursa Büyükşehir Belediyespor’dan Efe Kağan Aşık tek erkeklerde birincilik kürsüsüne çıkmayı başardı.

Organizasyonda ayrıca Bursa Büyükşehir Belediyespor’dan Metehan Selim Dönmez-Efe Kağan Aşık ikilisi çift erkeklerde ve Metehan Selim Dönmez de karışık çiftlerde birinci olmayı başardı.


Avatar Seç KAPAT
Sporun ve gençlerin gelişimine yönelik yatırımlarını sürdüren Osmangazi Belediyesi’nin ev
Sıradaki Haber Bursa’da sporun kalbi Sukaypark’ta attı