Yılmaz, yazısında şu ifadeleri kullandı:
2004’te… AK Parti Bursa Milletvekili seçildiği dağ yöresi için adeta tek başına ordu gibi çalışan; Orhaneli, Keles, Harmancık, Büyükorhan’da ayak basmadık köy ve yayla bırakmayan Faruk Anbarcıoğlu en çok yol için mücadele etti.
1 Mart 2004’te…
58 kilometrelik Bursa-Orhaneli yolunda genişletme çalışmaları başlayınca, Karayolları’nın bağlı olduğu dönemin Bayındırlık ve İskan Bakanı Zeki Ergezen’e yazıyla başvurdu.
Yazıda…
Yolun; Orhaneli, Büyükorhan, Harmancık’ın yanında Kütahya’nın Tavşanlı, Emet, Hisarcık, Simav ilçeleriyle Balıkesir Dursunbey’e ulaşım sağlayacağını vurgulayıp teşekkür etti.
9 Temmuz 2004’te…
Bursa-Keles ve Bursa-Orhaneli-Büyükorhan-Harmancık yollarının il yolu statüsüyle 2005 yatırım programına alınması için yine Ergezen’e başvurdu.
Bugünkü dağ yöresi yolları da onun çabasıyla yapıldı.
İstanbul-Antalya yolu dağdan geçecekti
Karayolları… 1982’de İstanbul-Antalya yolunun Bursa-Orhaneli-Büyükorhan-Harmancık üzerinden Kütahya ve Afyon’a ulaşmasını planladı.
Projeyi…
2002’de AK Parti Bursa Milletvekili seçildiğinde Faruk Anbarcıoğlu’na anlattık. O da, 4 Ekim 2005 tarihli yazıyla dönemin Bayındırlık ve İskan Bakanı olan Faruk Nafiz Özak’ın gündemine taşıdı.
O tarihte…
İstanbul-Bursa hızlı feribot seferlerinin başladığını da anımsatarak yolun 2006 programına alınmasını önerdi.
Bugün maalesef unutuldu.

Flipboard