Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Bursa’da 3 takım Süper Amatör’e yükseldi

2021-2022 sezonunda Amatör 1.Küme’de normal sezonun sonuna gelinirken şampiyonlar da belli olmaya başladı.

2021-2022 sezonunda Amatör 1.Küme'de normal sezonun sonuna gelinirken şampiyonlar da

4.Grup’ta mücadele eden İnegöl Orhaniyespor, 5.Grup’ta Yeni Karamanspor ve 7.Grup’ta Nilüfer Erdemlispor ligin bitimine iki hafta kala Süper Amatör Lig’e yükselmeyi garantiledi.

3 takım da yeni sezonda Süper Amatör Lig’de mücadele edecek.

4332117 YENi KARAMAN 45409
Yeni Karamanspor
4332117 NiLuFER ERDEMLi 45409
Nilüfer Erdemlispor

Avatar Seç KAPAT
Nesine 2.Lig Beyaz Grup’ta geçtiğimiz sezonu 41 puanla 13. basamakta
Sıradaki Haber 2.Lig’deki Bursa ekibi satılıyor mu?